2011 KPSS ,Sınav İlanları,Kpss Soruları,Kpss sonuçları,KPSS Deneme sınavları ve KPSS ders notları,atamalar

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri, 2011 KPSS ,Sınav İlanları,Kpss Soruları,Kpss sonuçları,KPSS Deneme sınavları ve KPSS ders notları,atamalar

josh homme

tam adı "joshua michael homme". 17 mayıs 1973 doğumlu.

önceleri sadece müzikal anlamda beni memnun eden qotsa esas adamı. bu yaz grubu kanlı canlı izleme fırsatım oldu. çıktı sahneye gözlükleriyle. canki canki konuştu, feel good hit of the summer'dan önce dedi ben bunları kullanıyorum. gözlüklerini çıkardı. ah dedim. amy winehouse çıkmıştı ondan bir kaç konser önce, dedi amy winehouse ufak kız, rehab diye şarkı yapmış da o benim kullandıklarımı kullansa ne rehab'ı teheey türünde beyanatta bulundu. daha sonra pearl jam konseri esnasında eddie vedder anons etti, "you know the tall handsome guy from the qotsa, if he offers you a pill, don't take it.. or.. take half" dedi. bu arada josh homme sahnede pearl jam'e eşlik etti. esti ve gitti. liseli gibi aşığım ben de bundan böyle josh homme'a.

0 yorum:

Yorum Gönder

2011 KPSS ,Sınav İlanları,Kpss Soruları,Kpss sonuçları,KPSS Deneme sınavları ve KPSS ders notları,atamalar

Blog Archive

Arşiv sade

2011 KPSS ,Sınav İlanları,Kpss Soruları,Kpss sonuçları,KPSS Deneme sınavları ve KPSS ders notları,atamalar

Search

Categories

Son Yorumlar

etiket bulutu

Clicky Web Analytics