2011 KPSS ,Sınav İlanları,Kpss Soruları,Kpss sonuçları,KPSS Deneme sınavları ve KPSS ders notları,atamalar

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri, 2011 KPSS ,Sınav İlanları,Kpss Soruları,Kpss sonuçları,KPSS Deneme sınavları ve KPSS ders notları,atamalar

marilyn manson

tek bi şarkısını bile beğenmediğim adam.

bunu neden yazdım. çünkü garip bi durum var aslında. ben bu adamı hiç bilmezdim ve ilk gördüğüm an michael moore'un belgeseline denk geldi. hakkında zerre fikrim yoktu ama moore'la yaptığı konuşma bana hakkında o kadar olumlu bi ilk izlenim, iyi bi önyargı vermişti ki o an "sıçsa dinlerim bu adam" demiştim kendime neredeyse.

beğenmediğim her şarkısına müsamahakar yaklaştım bu önyargı yüzünden ama yeter artık, radyoda ne zaman şarkısı çıksa istasyon değiştiriyorum. bu kadar mı kolpa melodiler, şarkılar olur yahu. al üç sayfa yazılmış hakkında. ve bunun sebebi kesinlikle müzisyenliği falan değil, yarattığı imaj.

boyalı ama içi boş bi adam bu. tek bi melodisinin bile keyif vermediği ama bu boya sayesinde sürekli parlatılan biri. hakkındaki bu kadar olumlu önyargımı bile yıktırıp bunları yazdırabiliyorsa kimbilir o moore belgeselini seyretmeseydim neler yazardım hakkında bilmiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

2011 KPSS ,Sınav İlanları,Kpss Soruları,Kpss sonuçları,KPSS Deneme sınavları ve KPSS ders notları,atamalar

Blog Archive

Arşiv sade

2011 KPSS ,Sınav İlanları,Kpss Soruları,Kpss sonuçları,KPSS Deneme sınavları ve KPSS ders notları,atamalar

Search

Categories

Son Yorumlar

etiket bulutu

Clicky Web Analytics